گروه وکلای مهاجرتی بین المللی ویزا اکسپرس

خدمات مهاجرتی - اخذ ویزا ، پاسپورت و ملیت دوم ، اقامت ، مشاوره جهت سرمایه گزاری ، مشاوره حقوقی و قضایی در کل قاره امریکا

گروه وکلای مهاجرتی بین المللی ویزا اکسپرس

خدمات مهاجرتی - اخذ ویزا ، پاسپورت و ملیت دوم ، اقامت ، مشاوره جهت سرمایه گزاری ، مشاوره حقوقی و قضایی در کل قاره امریکا

گروه وکلای  مهاجرتی بین المللی ویزا اکسپرس

گروه وکلای ویزا اکسپرس متشکل از گروهی وکلای ایرانی و امریکایی می باشد که در امور مهاجرت - سرمایه گذاری و اخذ اقامت و پاسپورت کشورهای امریکای لاتین مشاور و همراه شما می باشند . ضمنا وکلای ویزا اکسپرس در زمینه امور قضایی و کمک به زندانیان ایرانی در قاره امریکا و کشورهای امریکای لاتین فعالیت دارد . در صورتی که ایرانیانی را می شناسید که به جرم قتل ، مواد مخدر و غیره در کل قاره امریکا گرفتار هستند ما می توانیم به ازادی انها با همکاری سفارت های جمهوری اسلامی ایران در اسرع وقت کمک کنیم . ویزا اکسپرس شرکت حقوقی و مشاوره ای چند ملیتی است و در ۹۵ کشور دنیا شعبه دارد.


ویزاهای تجاری استرالیا دو گونه هستند:


الف- ویزاها ی موقت ۴ ساله یا ساب کلاس ۱۸۸ که خود شامل ۳ دسته یا  استریم هست:


۱- ویزای کار آفرینی


 ۲-ویزای سرمایه گذاری معمولی‌


۳-ویزای سرمایه گذاری زیاد. این روش آخر نیاز به ۵ میلیون دلار سرمایه گذاری دارد و تا الان اغلب شهروندان چینی‌ و یکی‌ دو نفر از هند این ویزا را گرفته‌اند. بنابرین ما به بررسی ۲ روش دیگر که برای ما ایرانیها معمول هستند می‌پردازیم.


برای ویزای ۱۸۸ از نوع کارآفرینی که اکثر ایرانیان از این طریق ویزا میگیرند فرد بایستی شرایط زیر را داشته باشد:


- سنّ کمتر از ۵۵ سال (مگر اینکه ایالت استثنا قائل شود). قابل توجه است که در حال حاضر ایالتهای استرالیا جنوبی و استرالیا غربی در موارد زیادی شرط سنی‌ را برای افراد ۵۵ به بالا قبول میکنند.


-فرد بایستی از یکی‌ از ایالت‌های استرالیا اسپانسرشیپ بگیرد.


- این نوع ویزا نیز پوینت تست (امتیاز بندی) لازم دارد و فرد بایستی ۶۵ امتیاز کسب کند. امتیاز بندی اینجا با ویزای مهارتی (اسکیل) فرق دارد.  به طور خلاصه به موارد زیر امتیاز داده میشود:


سنّ، مدرک تحصیلی‌ یا فنی‌، زبان انگلیسی‌، میزان سرمایه، میزان گردش مالی، سابقه صادرات کالا، اختراع و ابتکار، سابقه مدیریت، سابقه سرمایه گذاری. 


-توجه داشته باشید در اینجا بر خلاف ویزای مهارتی، داشتن نمره زبان شرط نیست.


خوشبختانه آوردن امتیازات خیلی‌ سخت نیست. مثلا اگر کسی‌ ۳۹ ساله هست ۲۵ امتیاز میاورد و اگر میزان سرمایه ایشان 2.25 میلیون دلار باشد آن هم ۳۵ امتیاز میاورد. کسانی‌ که سن بالاتری دارند و سرمایه کمتر، میتوانند امتیازات لازم را از بقیه موارد بالا به دست آورند.


- گردش مالی بایستی حد اقل ۵۰۰ هزار دلار در ۲ سال از ۴ سال اخیر باشد (قبلا ۳۰۰ هزار دلار بود). از آنجا که نرخ دلار در ایران در ۴ سال اخیر خیلی‌ عوض شده کسانی‌ که با نشان دادن این گردش مالی با توجه به دلار فعلی‌ مشکل دارند، میتواند گردش مالی خودشان را در ۳ یا ۴ سال پیش که دلار به مراتب ارزانتر بود نشان بدهند. 


- حد اقل سرمایه فرد بایستی ۸۰۰ هزار دلار باشد (قبلا ۵۰۰ هزار دلار بود). این سرمایه میتواند شامل اموال منقول و غیر منقول باشد. زمین، خانه، پول، ماشین و...


تا اینجا ویزای ۱۸۸ کارآفرینی توضیح داده شده بود.


و اما در روش ۱۸۸ سرمایه گذاری معمولی‌:


- دیگر گردش مالی مطرح نیست


- فرد و همسرش بایستی حد اقل 2.25 میلیون دلار سرمایه داشته باشند (در ۲ سال از ۵ سال اخیر).


- سابقه مدیریت زیاد


- تایید سرمایه گذاری توسط ایالت


- تعهد به سرمایه گذاری در ایالت


- فرد یا همسرش بایستی یکی‌ از شرایط زیر را نیز داشته باشند: یا اینکه در یک بیزینس که ارزشش بالای 1.5 میلیون دلار هست سابقه مدیریت در یک سال اخیر را داشته باشند و یا اینکه ۱۰ درصد یک بیزینس در یک سال اخیر به اسمشان باشد


ب- ویزای تجاری دائم ساب کلاس ۱۳۲

 این ویزا مخصوص شرکت‌های بزرگ و متقاضیانی است که توانایی سرمایه گذاری بیشتری دارند. یعنی متقاضیان باید متعهد شوند بعد از دریافت ویزا و ورود به خاک استرالیا مبلغی معادل ۱,۵۰۰,۰۰۰ دلار استرالیا را به استرالیا آورده و در تجارت و کارهای تجاری سرمایه گذاری نمایند. این ویزا از این امتیاز برخوردار است که از همان ابتدا و قبل از ورود به استرالیا متقاضی و خانواده او می‌توانند ویزای اقامت مادام‌العمر (پرمننت رزیدنت و اقامت دائم استرالیا) را به دست آورده و از مزایای آن برخوردار شوند ازجمله استفاده از خدمات پزشکی و امکان تحصیل رایگان فرزندان. در این نوع ویزا، تمام سرمایه گذاری توسط فرد متقاضی و با اختیار کامل انجام می‌پذیرد. برای اخذ این ویزا دو روش وجود دارد ولی روش متداول برای ایرانیان روش هایست که دارای شرایط  زیر هستند:

·         سن کمتر از 55 سال

·         دارایی فرد و یا همسرشان در بیزینس باید 400 هزار دلار برای دو سال از چهار سال اخیر باشد

·         ارزش داراییهای خود ویا همسرتان بالغ بر 1.5 میلیون دلار باشد که قابل انتقال به استرالیا نیز باشد.

·         حداقل 3 میلیون دلار گردش مالی در یک یا چند بیزنس در دو سال از چهار سال اخیر

·         مالکیت 51 درصد از بیزنسی که کمتر از 400 هزار دلار در سال درامد داشته است

·         یا مالکیت 30 درصد از بیزنسی که با درامد بالای 400 هزار دلار درامد سالانه میباشد

·         و یا مالکیت 10 درصد شرکت با سهامی عام

·         علاوه بر موارد فوق ، مدارکی مبنی بر مدیریت و فعالیت کارامد شما دراین بیزینس

 

از آنجا که قوانین ویزاهای سرمایه گذاری بر خلاف ظاهر ساده، بعضا بسیار  پیچیده هستند لطفا در هر مورد سوال برانگیز با ما تماس بگیرید.

 

مراحل کار:

۱- مرحله نوشتن اسم شما در لیست ‌ای او آی (EOI) (به شرط اینکه ۶۵ امتیاز داشته باشید)

 

2- مرحله اقدام کردن برای اسپانسرشیپ ایالتی‌

این مرحله حدوداً ۲-۳ ماه طول می‌ک


Express Group, [12.05.17 03:12]

شد وبعضا کمتر. برای این مرحله مدارکی مثل صفحه اول پاسپورت، ترجمه شناسنامه، رزومه ، براورد دأراییها شامل بیزینس و سایر مال و اموال، و از همه مهمتر نوشتن بیزینس پلان لازم می‌باشد.

اگر جواب ایالت مثبت بود وارد مرحله بعد می‌شویم.

۳-مرحله سوم یعنی‌ وقتی‌ که جواب ایالت مثبت بود و اسم شما توسط اداره مهاجرت انتخاب شده و از شما میخواهند مدارکتان را بفرستید. این مرحله پایانی هست و طولانیترین مرحله هست. و در پایان این مرحله به شما ویزا میدهند.در حال حاضر بطور متوسط این مرحله ۶ تا ۱۳ ماه طول می‌کشد.

در مورد هزینه ها:

شما ۳ گونه هزینه دارید:

ا- هزینه‌های مربوط به اداره مهاجرت و اسپانسرشیپ ایالتی‌ :

·  هزینه اسپانسرشیپ برای بعضی‌ ایالتها مجانی‌ هست ولی‌ بعضی‌ پول کمی‌ می‌گیرند. (از  900-300دلار)

·  هزینه اداره مهاجرت:

بخش اول : هزینه ویزا اپلیکیشن - 4780 دلار برای متقاضی اصلی و 2390 دلار برای وابستگان بالای 18 سال و 1195 دلار برای وابستگان زیر 18 سال  (در Oct 2015)

 

بخش دوم : این هزینه در صورتی‌ از شما گرفته میشود که شما متأهل باشید و شما یا همسر یا فرزندان بالای ۱۸ سالتان تا قبل از اینکه ویزای شما صادر شود نتوانند نمره 4.5 در امتحان آیلتس بیاورند. اگه نمره 4.5 بیاورند این هزینه را از شما نمی‌گیرند.

این ارقام اداره مهاجرت ممکن است در زمان اقدام شما افزایش یابد. کما اینکه از 19 آپریل 2014 مبلغ 1.08 درصد از کل هزینه های دولتی پرداختی برای پرداخت باCredit card  اضافه شد. مثلا برای یک خانواده 3 نفره با فرزند کمتر از 18 سال که بایستی 8185 دلار هزینه اپلیکیشن پرداخت کند، مبلغ 89 دلار اضافه خواهد شد.

 

ب- هزینه‌های مربوط به شرکت ما:

هزینه ما بستگی به تعداد افراد خانواده دارد و در ۳ قسط گرفته میشود.


ما برای متقاضی اصلی‌ ۱۲۰۰۰ دلار میگیریم، اگر متاهل باشید برای همسر و فرزندان بالایی ۱۸ سال هر نفر ۲۰۰۰ دلار و برای فرزندان زیر ۱۸ سال هر نفر ۱۰۰۰ دلار.


۱- شروع کار : یک سوم مبلغ کل قرارداد

2-پس از دریافت جواب مثبت اسپانسرشیپ ایالتی‌ و مراحل اپلیکیشن برای ویزا: یک سوم مبلغ کل قرارداد

۳ وقتی‌ که از شما معاینات پزشکی‌ و پلیس چک بخواهند که عملا نشانه ویزا دادن هست: یک سوم مبلغ کل قرارداد

همانطور که می‌بینید تنها در صورتی‌ که هر مرحله طی‌ شود شما هزینه مرحله بعد را می‌پردازید. لازم به ذکر است اگه خدایی نکرده هر مرحله از کار با شکست مواجه شد ما 50% هزینه دریافتی برای آن مرحله را به شما برمیگردانیم. هر چند ما چه از لحاظ اخلاقی و چه از لحاظ حقوقی اجازه نداریم کاری را گارانتی کنیم، ولی‌ فقط وقتی‌ کار را برای کسی‌ شروع می‌کنیم که شانس ویزا گرفتنش‌ بالا باشد.

 

پ- هزینه‌های دیگر: هزینه نوشتن بیزینس پلان، معاینات پزشکی‌، سؤ پیشینه، امتحان زبان ، ترجمه مدارک و غیره.

برای نوشتن بیزینس پلان شما خودتان ممکن هست بتوانید اینکار را بکنید ولی‌ ما هم شرکتهائی را اینجا داریم که کارشان همین هست و بعدا در زمینه تأسیس بیزینس هم میتوانند به شما کمک کنند، البته ما هم در این زمینه کمکتان خواهیم کرد ولی‌ این شرکت که ما باهاشون کار می‌کنیم 1500 دلار میگیرند.

سوال: آیا فرد حتما باید در ایران شرکت داشته باشد یا نه؟


خیر، با توجه به شرایط فرد، داشتن پروانه کسب و یا مجوزی دیگر هم میتواند کافی‌ باشد.


سوال: اگر کسی‌ پول دارد ولی‌ هیچ بیزینسی به اسمش نیست، آیا شانس گرفتن این ویزا را دارد؟


در مورد خاصی‌، بله.


سوال: حدوداً چه مدت زمان میبرد تا این ویزا را گرفت؟


بسته به شرایط و سرعت تهیه مدارک لازم توسط شما به طور متوسط ۸-۱۲ ماه.


سوال: این ویزا چند ساله هست و بعد از چند سال می‌توان برای اقامت دائم اقدام کرد؟


 ویزای 132 اقامت دایم هست و بقیه موارد۴ ساله هست ولی‌ عملا بعد از ۲ سال در صورت داشتن شرایط لازم می‌توان درخواست اقامت دائم داد.


سوال: آیا پولی‌ به عنوان وثیقه یا هر عنوان دیگر بایستی به دولت بدهم؟


خیر، شما با پولتان اینجا برای خودتان سرمایه گذاری خواهید کرد.


سوال: در استرالیا چه مقدار باید سرمایه گذاری کنم تا بعدا بتوانم ویزای دائم بگیرم؟


تعهد شما بستگی به ایالت دارد، مثلا ملبورن و سیدنی ۶۰۰ هزار دلار ولی‌ آدلاید و کانبرا با ۲۵۰ هزار دلار سرمایه گذاری تعهدات ایالتی‌ خود را انجام داده‌اید.


سوال: بعد از اینکه فرد ویزا گرفت و وارد استرالیا شد چه کار باید بکند که بتواند ویزای دائم بگیرد.


برای اقامت دائم گرفتن کسانی‌ که ویزای کارآفرینی دارند ۲ روش معمول وجود دارد ولی‌ در هر ۲ روش فرد بایستی بیزینسی راه‌اندازی کرده باشد که ۲ سال از عمرش می‌گذرد، فرد بایستی در ۲ سال قبل از اقدام برای ویزای دائم حد اقل یک سال در استرالیا زندگی‌ کرده باشد و یکی‌ دو شرط مالی دیگر.


شرایط اخذ ویزای دائم برای کسانی‌ که ویزای کارآفرینی ۱۸۸ دارند:

۱- بایستی شما بیزینسی راه اندازی کرده باشید که ۲ س


Express Group, [12.05.17 03:12]

درود


ویزاهای تجاری استرالیا دو گونه هستند:


الف- ویزاها ی موقت ۴ ساله یا ساب کلاس ۱۸۸ که خود شامل ۳ دسته یا  استریم هست:


۱- ویزای کار آفرینی


 ۲-ویزای سرمایه گذاری معمولی‌


۳-ویزای سرمایه گذاری زیاد. این روش آخر نیاز به ۵ میلیون دلار سرمایه گذاری دارد و تا الان اغلب شهروندان چینی‌ و یکی‌ دو نفر از هند این ویزا را گرفته‌اند. بنابرین ما به بررسی ۲ روش دیگر که برای ما ایرانیها معمول هستند می‌پردازیم.


برای ویزای ۱۸۸ از نوع کارآفرینی که اکثر ایرانیان از این طریق ویزا میگیرند فرد بایستی شرایط زیر را داشته باشد:


- سنّ کمتر از ۵۵ سال (مگر اینکه ایالت استثنا قائل شود). قابل توجه است که در حال حاضر ایالتهای استرالیا جنوبی و استرالیا غربی در موارد زیادی شرط سنی‌ را برای افراد ۵۵ به بالا قبول میکنند.


-فرد بایستی از یکی‌ از ایالت‌های استرالیا اسپانسرشیپ بگیرد.


- این نوع ویزا نیز پوینت تست (امتیاز بندی) لازم دارد و فرد بایستی ۶۵ امتیاز کسب کند. امتیاز بندی اینجا با ویزای مهارتی (اسکیل) فرق دارد.  به طور خلاصه به موارد زیر امتیاز داده میشود:


سنّ، مدرک تحصیلی‌ یا فنی‌، زبان انگلیسی‌، میزان سرمایه، میزان گردش مالی، سابقه صادرات کالا، اختراع و ابتکار، سابقه مدیریت، سابقه سرمایه گذاری. 


-توجه داشته باشید در اینجا بر خلاف ویزای مهارتی، داشتن نمره زبان شرط نیست.


خوشبختانه آوردن امتیازات خیلی‌ سخت نیست. مثلا اگر کسی‌ ۳۹ ساله هست ۲۵ امتیاز میاورد و اگر میزان سرمایه ایشان 2.25 میلیون دلار باشد آن هم ۳۵ امتیاز میاورد. کسانی‌ که سن بالاتری دارند و سرمایه کمتر، میتوانند امتیازات لازم را از بقیه موارد بالا به دست آورند.


- گردش مالی بایستی حد اقل ۵۰۰ هزار دلار در ۲ سال از ۴ سال اخیر باشد (قبلا ۳۰۰ هزار دلار بود). از آنجا که نرخ دلار در ایران در ۴ سال اخیر خیلی‌ عوض شده کسانی‌ که با نشان دادن این گردش مالی با توجه به دلار فعلی‌ مشکل دارند، میتواند گردش مالی خودشان را در ۳ یا ۴ سال پیش که دلار به مراتب ارزانتر بود نشان بدهند. 


- حد اقل سرمایه فرد بایستی ۸۰۰ هزار دلار باشد (قبلا ۵۰۰ هزار دلار بود). این سرمایه میتواند شامل اموال منقول و غیر منقول باشد. زمین، خانه، پول، ماشین و...


تا اینجا ویزای ۱۸۸ کارآفرینی توضیح داده شده بود.


و اما در روش ۱۸۸ سرمایه گذاری معمولی‌:


- دیگر گردش مالی مطرح نیست


- فرد و همسرش بایستی حد اقل 2.25 میلیون دلار سرمایه داشته باشند (در ۲ سال از ۵ سال اخیر).


- سابقه مدیریت زیاد


- تایید سرمایه گذاری توسط ایالت


- تعهد به سرمایه گذاری در ایالت


- فرد یا همسرش بایستی یکی‌ از شرایط زیر را نیز داشته باشند: یا اینکه در یک بیزینس که ارزشش بالای 1.5 میلیون دلار هست سابقه مدیریت در یک سال اخیر را داشته باشند و یا اینکه ۱۰ درصد یک بیزینس در یک سال اخیر به اسمشان باشد


ب- ویزای تجاری دائم ساب کلاس ۱۳۲

 این ویزا مخصوص شرکت‌های بزرگ و متقاضیانی است که توانایی سرمایه گذاری بیشتری دارند. یعنی متقاضیان باید متعهد شوند بعد از دریافت ویزا و ورود به خاک استرالیا مبلغی معادل ۱,۵۰۰,۰۰۰ دلار استرالیا را به استرالیا آورده و در تجارت و کارهای تجاری سرمایه گذاری نمایند. این ویزا از این امتیاز برخوردار است که از همان ابتدا و قبل از ورود به استرالیا متقاضی و خانواده او می‌توانند ویزای اقامت مادام‌العمر (پرمننت رزیدنت و اقامت دائم استرالیا) را به دست آورده و از مزایای آن برخوردار شوند ازجمله استفاده از خدمات پزشکی و امکان تحصیل رایگان فرزندان. در این نوع ویزا، تمام سرمایه گذاری توسط فرد متقاضی و با اختیار کامل انجام می‌پذیرد. برای اخذ این ویزا دو روش وجود دارد ولی روش متداول برای ایرانیان روش هایست که دارای شرایط  زیر هستند:

·         سن کمتر از 55 سال

·         دارایی فرد و یا همسرشان در بیزینس باید 400 هزار دلار برای دو سال از چهار سال اخیر باشد

·         ارزش داراییهای خود ویا همسرتان بالغ بر 1.5 میلیون دلار باشد که قابل انتقال به استرالیا نیز باشد.

·         حداقل 3 میلیون دلار گردش مالی در یک یا چند بیزنس در دو سال از چهار سال اخیر

·         مالکیت 51 درصد از بیزنسی که کمتر از 400 هزار دلار در سال درامد داشته است

·         یا مالکیت 30 درصد از بیزنسی که با درامد بالای 400 هزار دلار درامد سالانه میباشد

·         و یا مالکیت 10 درصد شرکت با سهامی عام

·         علاوه بر موارد فوق ، مدارکی مبنی بر مدیریت و فعالیت کارامد شما دراین بیزینس

 

از آنجا که قوانین ویزاهای سرمایه گذاری بر خلاف ظاهر ساده، بعضا بسیار  پیچیده هستند لطفا در هر مورد سوال برانگیز با ما تماس بگیرید.

 

مراحل کار:

۱- مرحله نوشتن اسم شما در لیست ‌ای او آی (EOI) (به شرط اینکه ۶۵ امتیاز داشته باشید)

 

2- مرحله اقدام کردن برای اسپانسرشیپ ایالتی‌

این مرحله حدوداً ۲-۳ ماه طول می‌کال ازش گذشته.

۲-حد اقل ۱۲ ماه در طی ۲ سال قبل از اقدام برای ویزا در استرالیا زندگی‌ کرده باشید.

۳-گردش مالی بیزینس شما در طی ۱۲ ماه قبل از اقدام، حد اقل ۳۰۰ هزار دلار باشد (مگر اینکه ایالت این شرط را به خاطر داشتن بیزینس در مناطق کم جمعیت حذف کرده باشد).

۴- حد اقل ۲ تا از ۳ شرط زیر را براورده کنید:

الف- ارزش خالص بیزینس شما در طی‌ ۱۲ ماه قبل از اقدام ۲۰۰ هزار دلار باشد،

ب- حد اقل ارزش اموال شخصی‌ و بیزینسی شما در استرالیا ۶۰۰ هزار دلار باشد،

ج- حد اقل ۲ کارمند استرالیأی استخدام کرده باشید.

 

شرایط اخذ ویزای دائم برای کسانی‌ که ویزای سرمایه گذاری ۱۸۸ دارند (از نوع ۱.۵ میلیون دلاری):

۱- حد اقل ۲ سال از ۴ سال قبل از اقدام، در استرالیا زندگی‌ کرده باشید (با ویزای ۱۸۸)

۲- حد اقل ۴ سال از سرمایه گذاری شما (مبلغ ۱.۵ میلیون دلار ) گذشته باشد.

 

لطفا اگر بعد از خواندن تمایل دارید که کارتان را ادامه دهید، به ما اعلام نمایید که قراداد کاری را خدمت شما بفرستیم، شما قرارداد را امضا کنید، هزینه بخش اول را به حساب ما در اینجا یا معادل ریالیش را به حساب ایران پرداخت کنید و از آنجا کار را ادامه میدهیم.