گروه وکلای مهاجرتی بین المللی ویزا اکسپرس

خدمات مهاجرتی - اخذ ویزا ، پاسپورت و ملیت دوم ، اقامت ، مشاوره جهت سرمایه گزاری ، مشاوره حقوقی و قضایی در کل قاره امریکا

گروه وکلای مهاجرتی بین المللی ویزا اکسپرس

خدمات مهاجرتی - اخذ ویزا ، پاسپورت و ملیت دوم ، اقامت ، مشاوره جهت سرمایه گزاری ، مشاوره حقوقی و قضایی در کل قاره امریکا

گروه وکلای  مهاجرتی بین المللی ویزا اکسپرس

گروه وکلای ویزا اکسپرس متشکل از گروهی وکلای ایرانی و امریکایی می باشد که در امور مهاجرت - سرمایه گذاری و اخذ اقامت و پاسپورت کشورهای امریکای لاتین مشاور و همراه شما می باشند . ضمنا وکلای ویزا اکسپرس در زمینه امور قضایی و کمک به زندانیان ایرانی در قاره امریکا و کشورهای امریکای لاتین فعالیت دارد . در صورتی که ایرانیانی را می شناسید که به جرم قتل ، مواد مخدر و غیره در کل قاره امریکا گرفتار هستند ما می توانیم به ازادی انها با همکاری سفارت های جمهوری اسلامی ایران در اسرع وقت کمک کنیم . ویزا اکسپرس شرکت حقوقی و مشاوره ای چند ملیتی است و در ۹۵ کشور دنیا شعبه دارد.

 

اشنایی با شرایط زندگی و مهاجرت در شهر زیبای کنکون در کشور مکزیک

 

در نزدیکی شهر Cancún دو منطقه زیبا و رویایی و باور نکردی قرارداد که برای زندگی و کار بسیار مناسب است . شهر رویایی و‌ساحلی جزیره بانوان la isla de mujer و همچنین شهر زیبا با اعجائیب طبیعی و سواحل شفاف و‌غارهای اعجاب انگیز که Tulum نام دارد . مشاغلی مانند رستوران ، کافی شاپ ، کلوپ ورزشهای دریایی و قایق و جت اسکی از مشاغل پر در آمد در این منطقه به حساب می اید . هزینه زندگی در کشور مکزیک به غیر از پایتخت ان مکزیکو‌سیتی در مقایسه با اروپا و امریکا تقریبا نصف است  و از این جهت تعداد زیادی امریکایی و کانادایی و روس و همچنین آلمانی و اسپانیایی در منطقه کنکون و شهرهای اطراف آن زندگی می‌کنند و کاهی احساس میکنید وارد اروپا شده اید چون همه انگلیسی صحبت می‌کنند . 

ساکنان منطقه کنکون و جزیره بانوان و تولوم اکثرا اروپایی و امریکایی و کانادایی هستند از این جهت امنیت بالا و تمیزی خاصی در این مناطق همیشه جلوه میکند . شما در مرکز این استان یعنی شهر کنکون میتوانید خانه بخرید و اقامت این کشور زیبا را که یازدهمین اقتصاد بزرگ جهان را دارد کسب کنید ! مکزیک هیچ چیزی کمتر از ایالات متحده امریکا ندارد و میتوانید پاسپورت آن را که دارای اعتبار بالایی است و با آن میشود به ۱۳۳ کشور جهان منجمله اروپا و کانادا بدون ویزا سفر کرد را اخذ کنید . 

شما با خرید ویلاهای نوساز پروژه امریکن لایف و یا با سرمایه گزاری در بخش صنعت و تولید و‌یا توریست میتوانید اقامت دائم اخذ کنید.

چقدر باید هزینه کنیم و چه مدت طول میکشد ؟ 

شما با خرید یک آپارتمان یا تاوون هوس با ۲۵۰ هزار دلار میتوانید اقامت دائم و پاسپورت را برای خودتان و همسرتان و فرزندان زیر ۱۸ سال خود کسب کنید . 
و یا ....
با سرمایه گزاری در پروژه های تجاری و توریستی با ۱۵۰ هزار دلار اقامت ۲ ساله کسب کنید و سالیانه ۱۰ درصد سود نیز دریافت کنید . 
پروسه زمانی این کار ۶ تا ۸ ماه