گروه وکلای مهاجرتی بین المللی ویزا اکسپرس

خدمات مهاجرتی - اخذ ویزا ، پاسپورت و ملیت دوم ، اقامت ، مشاوره جهت سرمایه گزاری ، مشاوره حقوقی و قضایی در کل قاره امریکا

گروه وکلای مهاجرتی بین المللی ویزا اکسپرس

خدمات مهاجرتی - اخذ ویزا ، پاسپورت و ملیت دوم ، اقامت ، مشاوره جهت سرمایه گزاری ، مشاوره حقوقی و قضایی در کل قاره امریکا

گروه وکلای  مهاجرتی بین المللی ویزا اکسپرس

گروه وکلای ویزا اکسپرس متشکل از گروهی وکلای ایرانی و امریکایی می باشد که در امور مهاجرت - سرمایه گذاری و اخذ اقامت و پاسپورت کشورهای امریکای لاتین مشاور و همراه شما می باشند . ضمنا وکلای ویزا اکسپرس در زمینه امور قضایی و کمک به زندانیان ایرانی در قاره امریکا و کشورهای امریکای لاتین فعالیت دارد . در صورتی که ایرانیانی را می شناسید که به جرم قتل ، مواد مخدر و غیره در کل قاره امریکا گرفتار هستند ما می توانیم به ازادی انها با همکاری سفارت های جمهوری اسلامی ایران در اسرع وقت کمک کنیم . ویزا اکسپرس شرکت حقوقی و مشاوره ای چند ملیتی است و در ۹۵ کشور دنیا شعبه دارد.

توصیه های سَفَر به امریکای جنوبی

دکتر پویا منصفی وکیل بین الملل

 

📍اطلاعات مهم برای مسافرتهای خارج از کشور مخصوصا  برای سفر به به کشورهای امریکای جنوبی #اکوادور و کشور #ونزوئلا توصیه های قبل از سفر 


📌هر مسافر بیش از ١٠ هزار دلار بصورت نقد نمیتواند به همراه خود وارد اکوادور یا ونزوئلا کند .

❌این مدارک باید در کنار هم و در دست شما در طول مسیر باشد و به مامورین فرودگاهی باید نشان دهید :
١ - پاسپورت 
٢- دعوتنامه یا رزرو هتل
٣- بلیط رفت و برگشت 
٤- برگه هتل 

✅مدارکی که توسط سفارت اکوادور یا ونزوئلا در تهران تایید شده نیازی به نشان دادن و ارائه به مامورین فرودگاهی را ندارد ولی لطفا مدارک مهم را با خودتان به داخل هواپیما ببرید و داخل چمدان نگذارید . اصولا هیچ وسلیه مهم و با ارزش و قیمتی را داخل چمدان نزارید و با خودتان به داخل هواپیما ببرید .
 

❌اگر در فرودگاه کلمبیا و یا پاناما شما و یا یکی از اعضای خانواده را برای بازرسی به قسمت دیگه ای انتقال دادند نگران نباشید . ممکن است برای بازرسی مواد مخدر شما و یا اعضای خانواده را جدا کنند و برای اسکن وسایل به بخش دیگری ببرند 


❌اب و هوای امریکای جنوبی به طور کلی معتدل است ولی شهر کیتو ( پایتخت اکوادور ) و یا پایتخت ارژانتین ( بوینس ایرس ) که شما وارد میشوید در دامنه کوه واقع شده و عموما خنک است . مخصوصا در شبها و ایام زمستان . بنابراین توصیه میشود که لباس گرم همراه داشته باشید . 
اصولا هوای امریکای جنوبی هیچ وقت به سرمای ایران نیست و برف فقط در ارتفاعات می بارد . ولی دمای هوا در شبهای زمستان به ١٢ درجه هم میرسد و بنابراین لازم است لباس گرم همراه داشته باشید البته نه به شکل ایران . 


📌دلار های خود را از جیب خود در فرودگاه ها خارج نکنید تا نظر کسی جلب شود و پول خود را در بالای سرتان در هواپیما نزارید و بهتر است در کیف کمری و یا جیبتان باشد و انها را به به دوبخش تقسیم کنید . نصف در جیب و نصف در کیف . 
توجه داشته باشید که مامور امیگرشن ( گذرنامه ) فقط میتونه از شما درخواست کنه که پولی که همراه دارید را ببیند . 


📌در داخل هواپیما قبل از فرود به فرودگاه اکوادور - کیتو  فرمی به شما داده میشود که باید پر کنید . در این فرم سوال شده قصد شما از سفر چیست و چقدر پول همراه دارید و ایا داروی خاصی همراه دارید و اشیای با ارزش شما چه چیزهایی هستند و ارزش حدودی انها چقدر است . 
شما باید گزینه توریست را بزنید و مقدار پولی که همراه دارید را اعلام کنید و اگر دارو نیز دارید اسمش را بنویسید . 
پر کردن این فرم کاره سختی نیست و باید علامت بزنید و هر کدام را متوجه نشدید خالی بزارید. 


📌از اوردن خوراکی های تازه ، خشکبار تازه ، سبزی تازه ، دانه میوه ، کره ، پنیر و داروهایی کدئین دار خود داری کنید .

📍پلیس فرودگاه حق دارد موبایل و لپ تاپ شما را چک کند . از داشتن عکسهای مجرمانه ، مانند عکس اسلحه و برهنه ریگران پرهیز کنید و شماره رمز ایمیل و یا کارت های خود و یا اکانت فیس بوک و غیره را در جای دیگری بگذارید . 

📌اشیای با ارزش ، پول و مدارک خود را با خود به داخل هواپیما ببرید و مراقب انها باشید . باری که تحویل میدهید ممکن است گم شود و یا جا به جا گردد و یا باز شود . 

📌 در کیف و یا ساک دستی خود که به داخل هواپیما میبرید قیچی ، اشیای تیز ، ناخنگیر ، موچین و مایعات مانند الکل ، عطر ، اسپری ، نبرید چون ممنوع است . 

📌برای سفر به امریکای جنوبی اگر از مسیر کلمبیا و یا کانکشن اگر می ایید اماده سوال جوابهای فرودگاه کلمبیا باشید و نهراسید این اعمال فشار طبیعی است . 

📌رزرو هتل ، بلیط رفت و برگشت ، دعوتنامه و پاسپورت خود را کنار یکدیگر بگذارید تا به راحتی بتوانید به مامورین فرودگاه نشان دهید . 

📌هیچ بسته ای را از کسی قبول نکنید و مراقب باشید کسی در کیف شما و یا کودکان شما بسته ای قرار ندهد و از کیف و ساک خود را جایی به تنهایی رها نکنید . 

📌داشتن یک عدد قرص خواب برای استراحت راحت در طول پرواز طولانی با یک بالش زیر گردنی به شما توصیه میشود . 

📌از هیچ کس بابت شرایط اقامتی کاری و پروازی  مشاوره نگیرید مخصوصا با ایرانیانی که در فرودگاه ها به دنبال شکار ایرانی هستند و به وکیل خود اطمینان کنید . 

📌زرشک ، اجیل ، خرما ، زعفران ، سبزی خشک قورمه سبزی ، از اقلامی است که در امریکای جنوبی سخت پیدا میشود و یا نیست . 

📌در فرودگاه چمدانهای خود را رها نکنید و بدانید که از طریق وای فأی و اینترنت فرودگاه میتوانید در هر لحظه از طریق واتس اپ و تلگرام چت کنید . 

📌در فرودگاه هایی که باید از هواپیما پیاده شوید جویای بار و وسایل خود باشید و با نشان دادن رسید بار خود به کانتر پرواز به انها یاد اوری کنید . 

📌از تمام مدارکی که همراه خود می اورید یک عدد کپی رنگی بگیرید و در چمدان خود قرار دهید حتی از پاسپورتتان 

📌روی چمدان خود نام و نام خانوادگی و شماره پاسپورت و نام کشور مقصد خود را با شماره تماس وکیل خود به زبان انگلیسی بنویسید و یا روی برگه ای با چسب بچسبانید . ( تاکید میکنیم به زبان انگلیسی و حروف لاتین دیده شده دوستان به فارسی مینویسند و فکر میکنند در اینجا کسی ممکن است متوجه شود 😀 ) 
مثلا : 
Reza Rezaei 
Pasaporte No : 2345689
Ecuador 
Tel : 0059345.......


📌با پلیس و مامورین فرودگاه در صورت بروز مشکل جر و بحث نکنید و فورا با وکیل و یا دوست خود تماس بگیرید تا با انها صحبت کند . 

📌دارو های ضروری خود را همراه خود با چند داروی دل درد و مسکن میتوانید به داخل هواپیما ببرید .

📌اگر سیگاری هستید حتما ادامس نیکوتین بگیرید و هوس سیگار کشیدن در دستشویی هواپیما نکنید چون (( زندان )) دارد . 

📌لباس راحتی ، اسپرت و دمپایی راحتی بپوشید چون طول پرواز زیاد است . میتونید در داخل هواپیما عوض کنید . 

📌اگر تلفن ایران خود را رومینگ کنید در تمام مسیر میتوانید از ان استفاده کنید به غیر از داخل هواپیما انا مراقب قبض ٤٠٠ تا ٥٠٠ هزار تومانی باشید . 

📌قبل از سفر از غذای سنگین استفاده نکنید و پر خوری نکنید . 

🚥🚧📺☎️📹🎥🖥📌توصیه مهم : 
برق اکثر کشورهای امریکای لاتین ١١٠ است و لذا لوازم برقی ایران در اینجا هیچ مصرفی ندارد . از اوردن اتو ، سشوار ، ریش تراش ، مو زن ، و هر نوع وسیله برقی ٢٢٠ ولت خود داری کنید 

📌👩‍⚖️🤷‍♀️اقلام مورد نیاز امریکای جنوبی فقط مخصوص خانومهای ایرانی ! 


نبات ، زرشک ، سماق، سبزی خشک ، نشاسته، کشمش پلویی ، پر لیمو عمانی، خرما خشک ، کشک، رشته اش ، اجیل، انجیر و توت خشک ، باقالی خشک ، دمنوش گیاهی( گل گاو زبان و ....)


#گروه_وکلای_امریکای جنوبی