گروه وکلای مهاجرتی بین المللی ویزا اکسپرس

خدمات مهاجرتی - اخذ ویزا ، پاسپورت و ملیت دوم ، اقامت ، مشاوره جهت سرمایه گزاری ، مشاوره حقوقی و قضایی در کل قاره امریکا

گروه وکلای مهاجرتی بین المللی ویزا اکسپرس

خدمات مهاجرتی - اخذ ویزا ، پاسپورت و ملیت دوم ، اقامت ، مشاوره جهت سرمایه گزاری ، مشاوره حقوقی و قضایی در کل قاره امریکا

گروه وکلای  مهاجرتی بین المللی ویزا اکسپرس

گروه وکلای ویزا اکسپرس متشکل از گروهی وکلای ایرانی و امریکایی می باشد که در امور مهاجرت - سرمایه گذاری و اخذ اقامت و پاسپورت کشورهای امریکای لاتین مشاور و همراه شما می باشند . ضمنا وکلای ویزا اکسپرس در زمینه امور قضایی و کمک به زندانیان ایرانی در قاره امریکا و کشورهای امریکای لاتین فعالیت دارد . در صورتی که ایرانیانی را می شناسید که به جرم قتل ، مواد مخدر و غیره در کل قاره امریکا گرفتار هستند ما می توانیم به ازادی انها با همکاری سفارت های جمهوری اسلامی ایران در اسرع وقت کمک کنیم . ویزا اکسپرس شرکت حقوقی و مشاوره ای چند ملیتی است و در ۹۵ کشور دنیا شعبه دارد.

 

🇬🇪 گرجستان


دریافت اقامت دائم گرجستان در جا بدون سرمایه گزاری و خرید ملک ! 

 

 

 


دوستانی که با اقامت و شرایط ویزا ها در گرجستان اشنایی دارند حتما میدانند که تمام ویزاهای این کشور ابتدا اقامت یکساله میباشد و بعد از چند سال به اقامت دائم تبدیل میشود .


شرکت ما با ضمانت رسمی برای شما بدون نیاز به سرمایه گزاری و خرید ملک در جا برای شما اقامت دائم کشور گرجستان را در ٦ ماه اخذ میکند و پرداخت اصلی شما بعد از اخذ اقامت دائم خواهد بود ! 

خدماتی که اصولا گروه ویزا اکسپرس ارائه میدهد با خدمات عادی در سیستمهای مهاجرتی فرق دارد و اصولا گروه ما همیشه دنبال خدمات متفاوت و اسانتر است . قطعا هزینه های شرکت ما نیز متفاوت است چون خدماتی متفاوت و اسانتر ارائه میدهیم .

کشور گرجستان کشوری است که برای مهاجرت به ان باید خوب تحقیق کنید و همه قوانین و شرایط را بدانید . 
کشورهایی مثله ترکیه و مالزی شاید نیاز به تحقیق طولانی نداشته باشد چرا که شرایط مهاجرت ان خَیلی متفاوت و متغیر نیست. اما کشور گرجستان با اینکه طی عهد نامه ای در سال ٢٠١٧ ویزای توریستی را برای ایرانیان برداشته است طی ٣ سال گذشته گزارش دیپورت ایرانیان را بارها در اخبار شنیده اید . 
این کشور در تلاش است که وارد اتحادیه اروپا شود و به این خاطر تلاش دارد قوانین سختگیرانه ویزا را همانند اروپا اجرا کند . 
مثلا اگر در گذشته شما با ٣٥ هزار دلار یک اپارتمان کوچک خریداری میکردید, میتوانستید اقامت این کشور را اخذ نمایید . اما الان این مبلغ به 100 هزار دلار رسیده است . 
و یا اگر شما یک بیزنس و یا شرکت و یا کارخانه و یا تولیدی راه اندازی میکردین میتوانستید اقامت این کشور را اخذ کنید . اما الان شرایط خَیلی عوض شده است تا جایی که امروزه حتی با ایجاد کار و تاسیس کارگاه خود امکان این وجود دارد که بعد از بازرسی های دولتی, درخواست اقامت شما را نپذیرند.

متاسفانه در شرایط فعلی روز به روز اوضاع ویزا و سفر برای ایرانیان سخت تر میشود . 

چه کسی فکر میکرد که ایرانیان یک روز به خاطر پاسپورت ترکیه سرمایه های کشور را به انجا ببرند و منازل ٢٥٠ هزار دلاری بخرند که بتوانند از این طریق به اروپا و کانادا راحت تردد کنند ؟!

مجموعه ما افتخار دارد که در یک پروسه ۶ ماهه بدون نیاز به خرید ملک و سرمایه گذاری و بدون نیاز به بازرسی های دولتی و اتلاف وقت, به صورت مستقیم ویزای اقامت دائم کشور گرجستان را برای متقاضیان عزیز با ضمانت رسمی اخذ نماید و متقاضیان میتوانند ظرف ٥ سال پاسپورت گرجستان را اخذ نمایند  . هیچ محدویت سنی و شغلی در این پروسه نمیباشد و بخش اصلی مبلغ پروسه اقامت بعد از انجام کار دریافت میشود . 
هزینه این پروسه ٣٥ هزار دلار برای فرد مجرد است . اعضای خانواده شخص متقاضی نیز هر کدام ٥ هزار دلار هزینه خواهند داشت

جهت اطلاعات بیشتر از طریق واتس اپ با ما در تماس باشید

۰۰۵۸۴۲۴۶۳۳۳۸۱۶

www.visaexpress.co